Social Icons

facebook

sâmbătă, 13 octombrie 2012

Durere



În urma noastră răman umbre
Târziu am înteles ce-am moştenit,
Şi de-am trăit doar vremuri sumbre
Noi tot ne-am bucurat şi am iubit.

Durere-n suflet am purtat cu toţii
Şi de aceea noi, n-am înţeles
Că  n-am crezut în ironia sorţii
Şi n-a fost drept ce ne-am ales.

Iar de-am avut o bucurie-n viaţă
Noi am plătit de două ori,
Prea mulţi cu inima de gheaţă
Ce n-o topesc nici zece sori.

De am greşit am învăţat doar din greşală
Nimic  în viaţă nu-i aleator,
Timpu-a trecut petală cu petală
Şi a lăsat mizerie pe covor.

Un fulg purtat pe aripă de vânt
Am învăţat că fericire-i trecătoare,
Spui te iubesc eu înţeleg doar un cuvânt
Uşor de zis când clipa-i muritoare.

Noi ne-am pierdut prin trenuri colorate                                                                 
Şi controlorii au murit cu toţi,
Am coborâ dar garile-s uitate
Şi toţi mecanicii sunt morţi.

Alex Papoiu

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu